Ik heb geen verwarming en/of warm water

Doorloop de mogelijke oplossingen via onderstaande video's.
Ter info: Uw warm water kan ook door een aparte gas- of elektrische boiler worden voorzien, dan bieden onderstaande video's geen oplossing.
Extra: bij een mazoutketel, controleer ook het niveau van de mazouttank
  • Vervang de batterijen van de thermostaat.
  • Controleer de systeemdruk op de verwarmingsketel.
  • Controleer de foutmelding op de verwarmingsketel en tracht deze terug te vinden via google. Het volstaat om het merk en de foutcode in te geven in je zoekbalk.
  • Storing: Schakel de verwarmingsketel uit en aan en/of reset de verwarmingsketel.
  • Reset: Google hiervoor ‘resetten + merk + type verwarmingsketel’. Volg instructievideo die je online vindt.
  • Voor een nieuwe huurder: kijk na of de gastoevoer open staat.

Bent u niet geholpen door bovenstaande video's? Neem contact met ons op.

Neem contact met ons op

- Neemt u toch het initiatief een specialist aan te stellen, zonder voorafgaandelijk akkoord, zullen de kosten niet worden terugbetaald. De kosten zijn volledig voor de huurder.
- Hierbij vindt u ook een link met alle verantwoordelijkheden, plichten en rechten van de huurder en verhuurder (link brochure ‘Onderhoud en herstellingen in de huurwoning Vlaams Gewest’ EN ‘Onderhoud en herstellingen in de huurwoning Brussels Hoofdstedelijk Gewest’).

Cookiebeleid

Ifac Service maakt op deze website gebruik van cookies. Waarom we dat doen en hoe u cookies kan uitschakelen, leest u in ons cookiebeleid. Als u verder surft, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.

Meer info   OK