Nieuwe collega in ons beheerteam

Onze collega Tomas neemt eind maart afscheid van Ifac Service. Hij volgde de voorbije jaren een opleiding bouwkunde en gaat aan de slag in een bouwonderneming. We wensen Tomas veel succes en bedanken hem voor de bijdrage die hij heeft geleverd aan de uitbouw van onze dienst Beheer. Op 1 maart ging onze nieuwe collega Geert van start. Hij neemt de taken van Tomas over. Tomas en Geert werkten de voorbije 3 weken intensief samen om de overdracht optimaal te laten verlopen. Hieronder stellen we u ons volledig beheerteam nog eens kort voor.

Greet is verantwoordelijk voor het financieel beheer: huurbetalingen, indexeringen, berekening van de kosten. Sarah zorgt voor de opmaak van alle huurcontracten. Eva en Janik zorgen voor het contractbeheer: de opvolging van opzeggingen en plaatsbeschrijvingen. Dieter coordineert sinds november alle activiteiten van het team technisch beheer. Lynn is het eerste aanspreekpunt voor huurders, als er een technisch probleem is in de woning. Geert zorgt ervoor dat technische problemen vlot en correct aangepakt worden en gaat indien nodig ook ter plaatse. Samen met zaakvoerders Rudy en Aidan staat het beheerteam voor u klaar. Alle contactgegevens vindt u op onze contactpagina.

Cookiebeleid

Ifac Service maakt op deze website gebruik van cookies. Waarom we dat doen en hoe u cookies kan uitschakelen, leest u in ons cookiebeleid. Als u verder surft, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.

Meer info   OK